Skip Navigation Links

            اخبار

فرهاد توحیدی:از وزارت ارشاد تقاضا داریم برای مجمع فوق العاده خانه سینما در ششم مردادماه ناظران جدیدی معرفی کند.



فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ با اشاره به پاسخ رئیس جمهور به نامه جعفری جوزانی گفت: ابتدا باید از نامه رئیس جمهور و حسن توجه ایشان و تاکید مجددشان بر تفاهم نامه 13 تیرماه تشکر کنم.

وی ادامه داد: نمایندگان خانه‌سینما در راستای این دستور به بخشی از مفاد آن تفاهم‌نامه عمل کردند و به دنبال آن هستند تا مجمع عمومی 6 مرداد ماه را برگزار کنند.

توحیدی افزود: ما تمامی بندهای ‌آن تفاهم نامه را اجرا می‌کنیم به همین دلیل فراخوان برای شرکت در مجمع منتشر شده است و کلیات اساسنامه نیز به تصویب 26 صنف خانه‌سینما رسیده و مکان و زمان مجمع عمومی نیز اعلام شده است.

وی درباره بندی از تفاهم نامه که تاکید دارد صنوف باید تا زمان برگزاری مجمع اسناد خود را برای قانونی شدن به ارشاد اعلام کنند، گفت: زمانی که ما اعلام کردیم به تمام بندهای تفاهم نامه عمل می‌کنیم؛ یکی از بندها نیز همین است و تلاش داریم تا قبل از برگزاری مجمع عمومی، صنوف برای ارائه اسناد خود به ارشاد هرچه سریعتر تلاش کنند.

وی درباره حضور ناظران ارشاد در مجمع عمومی 6 مرداد گفت: از آنجایی که ناظرینی که پیش از این معرفی شده بودند؛ نقش مهمی در برگزاری یک جلسه دیگر در 19 تیرماه داشتند و با رفتار خود از دایره بی‌طرفی خارج شدند. از ارشاد تقاضا داریم که ناظران دیگری را معرفی کند.

توحیدی تاکید کرد: کلیات اساسنامه هیات هفت نفره به تصویب صنوف خانه سینما رسیده است و مجمع عمومی در تاریخ 6 مرداد برای بررسی و تصویب تمامی بندهای اساسنامه برگزار می‌شود.

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio