Skip Navigation Links

            اخبار

پاسخ بازرسان صنوف سینمایی به اظهارات رئیس اتحادیه 2



پنج صنف انجمن منشیان صحنه، انجمن عکاسان، انجمن طراحان فنی و مجریان صحنه، انجمن چهره‌پردازان و کارکنان لابراتوار با انشتار متنی به سخنان سیدضیاء هاشمی واکنش نشان دادند..

 : چندی پیش رییس اتحادیه ۲ تهیه‌کنندگان مدعی شده بود «پنج صنف سینمایی خانه سینما» ازجمله منشیان صحنه، عکاسان، لابراتوار، مجریان فنی صحنه و گریم به عدم برگزاری مجمع عمومی به صورت مشخص اعتراض داشتند و همین امر باعث شد تا نامه‌های اعتراض خود را به ما تحویل دهند. اینکه ایشان اساساً در چه جایگاهی هستند که اعضای صنوف گلایه‌هایشان را به ایشان عرض کنند و نامه اعتراضشان را خدمت ایشان تحویل دهند، خود جای سؤال و شگفتی دارد اما اینکه ایشان چنین خبر کذبی را با نام بردن از چند صنف، مطرح می‌کنند، تنها در چارچوب‌‌ همان سناریوی ناکام، سخیف و زبونانه تفرقه افکنی میان صنوف سینمایی تعریف می‌شود.

ما بازرسان پنج صنف سینمایی که رییس اتحادیه ۲ از آن‌ها نام برده است، ادعای وی را قویاً تکذیب می‌کنیم و حق پیگیری قضایی ایشان را برای خود قائلیم. امیدواریم که ایشان اگر نامه‌هایی از این دست دراختیار دارند حتماً رسانه‌ای کنند همانطور که معرفی نامه‌های برخی از اعضای هیأت مدیره جعلی خانه سینما را رسانه‌ای کردند! تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

بازرس انجمن منشیان صحنه سینمای ایران

بازرس انجمن عکاسان سینمای ایران

بازرس انجمن طراحان فنی و مجریان صحنه

بازرس انجمن چهره پردازان سینمای ایران

انجمن کارکنان لابراتوارسینمای ایران.

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio