Skip Navigation Links

            اخبار

محمد مهدی عسگرپور: شایسته ی یک نظام صنفی چرخشی بودن و انتخابی بودن مدیران آن است



محمد مهدی عسگرپور با کارشناسان و کادر اجرایی خانه سینما شنبه 6/7/92 نشست برگزار کرد
مدیر عامل خانه سینما در ابتدای این نشست از سختی و رنج ها بسیار زیادی که کارکنان خانه سینما در این 20 ماه تحمل کردند و بیکارشدن وعده ای نیز دچار سختی معیشتی شدند عذرخواهی کرد وبابت حمایت و پایداری مداوم آنها از خانه سینما سپاسگذاری کرد.
در این جلسه عسگرپور از 20 ماه تعطیلی خانه سینما چنین گفت: عده ای تصور می کنند که این ماجراها مربوط به یک لجبازی دو نفره بود، اما اینگونه نیست؛ یک عزم جدی در دولت پیشین برای تعطیلی خانه سینما وجود داشت که با ایجاد اختلاف و جنجال بر سرخانه سینما بتوانند منابع مالی سینما را در تاریکی و همانگونه که مایلند توسط خودی هایشان بدون پاسخگوئی به کسی هزینه کنند.
مدیرعامل خانه سینما گفت: بعداز تعطیلی خانه سینما سعی ما بر این بود که شما کارکنان را در جاهای مشغول به کار کنیم ولی آنها حتی از طریق معیشت شماها ما را در فشار گذاشتند و حاضر نشدن دستکم حقوق شما کارکنان را بپردازند که نشان می داد تمایل دارند از طریق شماها نیز بر ما فشار مضاعف وارد کنند.
او ادامه داد: آنها در این مدت 3 سال هیچ ریالی به خانه سینماپرداخت نکردند و ما کوشیدیم از طریق همیاری سینماگران و جذب اسپانسر به فعالیت خانه سینما ادامه  دهیم و توانستیم با سختی این دوران را پست سر بگذاریم؛ گرچه کوشیدند تا حامی مالی ما را منصرف سازند و موفق هم شدند.  پس از آن نیز که حکم تعطیلی خانه را صادر کردند .
مدیرعامل خانه سینما در ادامه این نشست گفت: امیدوارم هیات مدیره جدید خانه سینما با چشم انداز روشنی  که از تعامل مثبتی که بین خانه سینما و معاونت سینمایی پیش رو هست بتوانند  تعهدات ما به شما را بابت این 20 ماه تامین و پرداخت کنند.
عسگرپور اضافه کرد ؛ شایسته ی نظام صنفی چرخشی بودن و انتخابی بودن مدیران آن است امیدوارم که هیات مدیره منتخب مطالبات اصناف سینمایی نظیر: بیمه بیکاری، تغییر ماموریت و ساختار مدیریت دولتی سینما و مشارکت اصناف در تصمیم گیری سینمایی که طرح های آن نیز بطور جامع توسط خانه سینما تهیه شده را در دولت جدید دنبال و به نتیجه برساند.
دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio