Skip Navigation Links

            اخبار

مجمع عمومی انجمن منتقدان رکورد شکست



مجمع عمومی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران درهمان نوبت نخست با تعداد بی سابقه حضور  169 نفر از اعضا تشکیل و شورای مرکزی  جدید انجمن منتقدان انتخاب شدند.
در این مجمع تعداد نامزدها هم بی سابقه بود و 25 نامزد که عموماً از نویسندگان و منتقدان  پرسابقه بودند با هم به رقابت پرداختند.
در پایان شمارش آرا که بیش از دو ساعت به طول انجامید، کیوان کثیریان با 118 رای ، رتبه اول را به خود اختصاص داد.
کامران ملکی با 102 رای ، علی علایی با 95 رای، زهرا مشتاق با 91رای، طهماسب صلح جو با 74 رای، جواد طوسی با 74 رای و سحر عصرآزاد با 56 رای دوم تا هفتم شدند و به مدت دوسال به عضویت شورای مرکزی انجمن منتقدان در آمدند.
جعفر گودرزی با 49رای و آنتونیا شرکاء با 48 رای به عنوان دو عضو علی البدل شورای مرکزی انتخاب شدند.
در بخش بازرسی نیز اسماعیل میهن دوست با 83رای به عنوان بازرس انجمن انتخاب شد، امیر فرض الهی نیز با 30 رای بازرس علی البدل انجمن شد.
شاهین امین، ذبیح الله رحمانی، شاپور عظیمی، مازیار فکری ارشاد، سعید قطبی زاده ،‌امیر پوریا ، بهمن عبدالهی، خسرو نقیبی و رضا کاظمی رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.
حامد مظفری، علیرضا غفاری، فهمیه غنی نژاد، جمیله دارالشفایی، حسین گیتی،‌مسعود بهارلو و نسیم نجفی سایر نامزدهای شورای مرکزی انجمن منتقدان بودند.
علیرضا باذل و همایون خسروی دهکردی نیز در بخش بازرسی نامزد بودند. در نخستین جلسه  شورای مرکزی جدید، رئیس وسایر مسئولیت ها شورای مرکزی انتخاب تعیین خواهد شد.
دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio