Skip Navigation Links

            اخبار

گزارش کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران به مجمع عمومی سوم دیماه سال 1392



  برابر اعلام آقای سید مهدی خادم (بازرس خانه سینما) طبق توافق به عمل آمده، صرفا افرادی که تا پایان سال 1390 به عضویت کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران درآمده اند می توانند در مجمع عمومی کانون در تاریخ 3/10/1392 شرکت نمایند.
پیرو این توافقات ، گزارش آقای جابر قاسمعلی، رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران به مجمع عمومی، جهت استحضار اعضا، ذیلاً منعکس می شود:


به نام خدا

دوستان عزیز ؛ خانم ها ، آقایان
فیلمنامه نویسان سینمای ایران

تاکنون سه بار به عنوان رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران ، گزارشی از فعالیت های دو ساله شورای مرکزی دوره دهم به مجمع عمومی ارائه کرده ام و این بار ، به دلیل ماجراهایی که پس از تعطیلی فعالیت خانه سینما بر کانون فیلمنامه نویسان گذشت ، اکنون آن گزارش به نظر بیات و کهنه می آید . حوادثی که طی یک سال و نیم بر سینمای ایران ، خانه سینما و کانون فیلمنامه نویسان فرود آمد ، تا بدان حد تلخ و در نوع خود عجیب بود که هر گزارش معمولِ دیگری را تحت الشعاع خود قرار می دهد و به قاعده می باید در این باره گزارشی مبسوط ارائه کرد .
با این همه به واسطه نیاز به حفظ آرامش در جهت برگزاری انتخاباتی قانونمند و گذار آرام و دموکراتیک به دوره ای جدید ، بنا را بر سکوت و همدلی گذاشتیم تا به یاری خدا از این ورطه به سلامت گذر کنیم .
می ماند حمیت و همراهی صنفی تان برای حضور حداکثری در مجمع عمومی سوم دی ماه و انتخاباتی باشکوه در راستای تشکیل یک شورای مرکزی مقتدر . 


با احترام دوباره
جابر قاسمعلی
رئیس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران
یک شنبه / اول دی ماه 1392


 

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
   
   
       
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio