Skip Navigation Links

            اخبار

اساسنامه اصلاحی خانه سینما ابلاغ شد / برگزاری مجمع پس از جشنواره فجر



سخنگوی خانه سینما با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اساسنامه اصلاح شده‌ی خانه سینما را ابلاغ کرده است، گفت: مجمع عمومی خانه سینما پس از جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود.


فرهاد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بیان کرد: اساسنامه اصلاح شده‌ی خانه سینما چهار روز قبل، به صورت مُهر شده همراه با نامه رئیس دفتر هیات رسیدگی و نظارت بر مراکز فرهنگی و هنری وزارت ارشاد، به خانه سینما واصل شد.


او گفت: به این ترتیب از روز شنبه، 14دی‌ماه، برای انجام کارهای اداری ثبت این اساسنامه اقدام می‌کنیم و متناسب با زمانی که در آن هستیم تاریخ مجمع عمومی اعلام می‌شود.


رئیس هیات مدیره خانه سینما با بیان اینکه اساسنامه‌ی اصلاح شده در پایان مهلت سه ماهه‌ای که در مجمع عمومی فوق‌العاده در نظر گرفته شد، ارسال شده است، افزود: مرحله ثبت این اساسنامه در دفتر ثبت شرکت‌ها حدود 20 تا 25 روز طول می‌کشد و به همین دلیل معقول‌ترین تاریخ ممکن برای برگزاری مجمع عمومی خانه سینما، پس از پایان جشنواره فجر و اوایل اسفند ماه است.


توحیدی همچنین خاطرنشان کرد: پس از انجام کارهای اداری ثبت اساسنامه و انتشار فراخوان، مجمع عمومی خانه سینما برگزار می‌شود و گزارش عملکرد به اصناف ارائه خواهد شد تا پس از آن انتخابات برای تعیین هیات مدیره جدید خانه سینما برگزار شود.


به گفته وی در مجمع عمومی خانه سینما،‌ از هر صنف پنج نفر متشکل از دو عضو شورای مرکزی، دو عضو پیوسته و نیز بازرس هر صنف حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio