Skip Navigation Links

            اخبار

فرهاد توحیدی: زمان برگزاری مجمع عمومی خانه سینما فردا تعیین می‌شود



فرهاد توحیدی؛ سخنگوی خانه سینما درباره برگزاری مجمع عمومی به سینماپرس گفت: فردا دوشنبه جلسه هیئت مدیره تشکیل خواهد شد و تاریخ مجمع عمومی خانه سینما در جلسه فردا مشخص می شود، سعی می شود تا پایان امسال مجمع عمومی هیئت مدیره جدید برگزار شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا تشکل های زیرمجموعه خانه سینما صنف هستند یا انجمن فرهنگی، یادآور شد: وزارت ارشاد قطعا نمی تواند صنف ایجاد کند و مجوز تاسیس صنف دهد، اما برای این قضیه راهکار دیگری را داریم وعلاوه بر مسیری که در ارشاد طی می کنیم از مسیر دیگری هم اصناف را ثبت خواهیم کرد که مشکلی انشاالله پیش نیاید و اصناف خانه سینما همچنان ماهیت صنفی داشته باشند.

توحیدی با اشاره به اینکه اساسنامه ثبت رسمی شده است درباره صنف تهیه کنندگان گفت: از نظر ما تکلیف صنف تهیه کنندگان روشن است، شورای عالی تهیه کنندگان عضو خانه سینماست و در مجمع عمومی خانه سینما حضور خواهد داشت چرا که تنها تشکلی است که تهیه کنندگان را نمایندگی می کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، طی دوسال گذشته «جامعه صنفی تهیه کنندگان» به ریاست سید ضیا هاشمی از وزارت کشور و ارشاد مبادرت به دریافت مجوز کرده است و فعالیت خود را ادامه می دهد.

توحیدی با تاکید براینکه قرار نیست کاندیدا شود، افزود: انشاالله از کار صنفی بازنشسته خواهم شد و قصد دارم به زندگی شخصی ام رسیدگی کنم، وقتش رسیده که بعد از چهار سال کار صنفی ام را ادامه ندهم.

خبرگزاری سینما پرس

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
   
   
       
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio