Skip Navigation Links

            اخبار

سپاس جامعه اصناف سینمای ایران



روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد: فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره و  محمد مهدی  عسگرپورمدیر عامل جامعه اصناف سینمایی  در پیامی به مناسبت برگزاری باشکوه پانزدهمین جشن سینمای ایران از خانواده بزرگ سینما، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همکاران نیروی انتظامی قدردانی کردند.
متن پیام به این شرح است:
برگزاری پانزدهمین جشن سینمای ایران که به تصریح همگان از لحاظ کیفیت کم نظیر بود؛‌جز با همراهی و همدلی خانواده بزرگ سینمای ایران امکان پذیر نمی شد.

 سپاس بی کران به هنرمندان شایسته ای که برای حفظ و حراست از بنیانهای سترگ سینمای ایران خودآگاهانه می کوشند.
همچنین از جانبازان عزیز و بزرگواری  که تمامیت ارضی ایران اسلامی وامدار مجاهدت آنان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، سپاسگذاریم که  فضای جشن سینمای ایران را به حضور خویش منور ساختند.
در اینجا سزاوار است از همکاری فرماندهی محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ سردار ساجدی نیا  و همکاران محترمشان در راستای برقراری نظم و امنیت فضای عمومی جشن پانزدهم قدردانی کنیم.

شیرینی برگزاری این جشن باشکوه به تلخکامی نمی انجامید اگر تفسیرهای ناصواب از گفته های آقای محمود دولت آبادی در برخی از خبرگزاریها انتشار نمی یافت. هرچند مجری مراسم بلافاصله به تصریح متذکر شد که این سخنان نظرات شخصی گوینده است.
 با این همه موکداًاعلام می کنیم که این سخنان با نقطه نظرهای خانه سینما متفاوت است . خانه سینما پاسدار حریم سینمای ایران و حقوق صنفی تمام کسانی است که در چارچوب اصول قانون اساسی و قوانین موضوعه به حرفه ی سینما اشتغال دارند.

محمد مهدی  عسگرپور                                         فرهاد توحیدی
مدیر عامل خانه سینما                      ریاست هیات مدیره خانه سینما

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio