Skip Navigation Links

            اخبار

مستندهای برگزیده پانزدهمین جشن سینمای ایران در خانه سینما



روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد؛ انجمن مستند سازان سینمای ایران با همکاری خانه سینما 2۴ فیلم مستند، برگزیده‌ی پانزدهمین جشن سینمای ایران را از اول آذرماه  تا چهارم آذرماه در تالار سیف اله داد خانه‌ی سینما به نمایش می آورد
انجمن مستندسازان سینمای ایران برنامه های این چهار روز را به شرح زیر اعلام کرد.

سه شنبه ۱ آذرماه، سانس‌های ۱۶ و ۱۸

تا باران بعدی به کارگردانی مریم سپهری، سرزمین من جهان من به کارگردانی سودابه مجاوری، چه شور بود دریاچه من به کارگردانی حسن قهرمانی و سالینجرخوانی در پارک شهر به کارگردانی پیروز کلانتری، من ساکن سفرم به کارگردانی احمد میراحسان.

چهارشنبه ۲ آذرماه، سانس‌های ۱۶ و ۱۸

خاک و تاک مظفر به کارگردانی حسین خانی هزاره، ارتفاع امید به کارگردانی کیوان مجیدی، قصه گیل و گالش به کارگردانی مختار نامدار، مرغانه به کارگردانی محمدرضا فرزاد و در سانس پایانی فصل غمناک زندگی به کارگردانی بابک سراب و عادت می‌کنیم به کارگردانی محسن استادعلی.

پنج شنبه ۳ آذرماه، سانس‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸

مهرا به کارگردانی حسن نقاشی، پنجره شرقی به کارگردانی محسن رمضان‌زاده و معلم محمد علی فارسی  ساعت ۱۴ ، فرشته‌ای روی شانه من به کارگردانی آزاده بی‌زار گیتی و یک آن رایا نصیری ،ساعت ۱۶ سلاطین خیابان‌ها به کارگردانی پالیز خوشدل و زینب تبریزی و ده‌نمکی‌ها به کارگردانی پگاه آهنگرانی ساعت ۱۸ .

جمعه ۴ آذرماه، سانس‌های ۱۴، ۱۶ و ۱۸

 ساعت ۱۴ ، مستندهای سبز، سپید سرخ به کارگردانی محمدرضا هاشمیان، خلیج فارس به کارگردانی ارد عطارپور، ساعت ۱۶ ،اتاق امن و خانه قمر خانم هر دو ساخته‌ی آیدا پناهنده. ساعت ۱۸، مستندهای اصل کپی برابر اصل به کارگردانی حمیده رضوی و پیر پسر به کارگردانی مهدی باقری.

همچنین ناصر صفاریان (دبیر این هفته فیلم) اعلام کرد؛ حضور برای اعضای خانه سینما ، خبرنگاران و گزارشگران سینمایی و دانشجویان سینما آزاد است.
شایان ذکر است پس از نمایش  جلسه پرسش و پاسخ با حضور کارگردانان فیلم های مستند برگزار می گردد

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio