Skip Navigation Links

            اخبار

مجمع عمومی سالانه خانه سینما برگزار شد



روابط عمومی خانه سینما اعلام کرد ، مجمع عمومی خانه سینما با حضور 27 نماینده  از 29 صنف سینمایی ، ساعت 18 روز یکشنبه 28 آذرماه برگزار شد.
این مجمع با حضور محمد مهدی عسگرپور(مدیرعامل)، فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره) و سید مهدی خادم  (بازرس خانه سینما) تشکیل شد.
نخست فرهاد توحیدی(رئیس هیات مدیره) گزارش عملیاتی و مالی هیئت مدیره را که پیش تر برای  اصناف ارسال کرده بود را تشریح کرد و نمایندگان صنوف سینمایی ضمن پرسش و پاسخ با رئیس هیئت مدیره مواردی را مطرح کردند . آنگاه محمد مهدی عسگرپور (مدیر عامل خانه سینما) مجموعه برنامه ها و پی گیری های یکساله این دوره را با استفاده از پاورپویت به آگاهی مجمع عمومی رساند و پس از آن سید مهدی خادم (بازرس خانه سینما) نظر خود را در خصوص گزارش عملیاتی و مالی هیات مدیره قرائت کرد.
در ادامه هیئت رئیسه مجمع، محمد صادق آذین  (به عنوان رئیس)، مینو فرشچی (منشی جلسه) ، زینت رضا و حسین خورزوقی به عنوان ناظران مجمع عمومی انتخاب و اداره ی جلسه را برعهده گرفتند.
پس از اعلام آمادگی نامزدها، رای گیری برای انتخاب عضو علی البدل هیئت مدیره و بازرس اصلی و بازرس علی البدل انجام شد  و کیوان کثیریان به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره و سید مهدی خادم به عنوان بازرس اصلی و اکبر محمدی به عنوان بازرس علی البدل برگزیده  شدند.

 


 

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio