Skip Navigation Links

            اخبار

شروع مجدد فعالیت هیأت داوری خانه سینما



در پی بازگشایی خانه سینما و ضرورت تداوم فعالیت ارکان خانه، با فراخوان هیات مدیره و حضور نمایندگان 28 صنف از صنوف زیر مجموعه خانه سینما و نیز نماینده معاونت آثار سازمان سینمایی، نخستین جلسه شورای عالی داوری در روز شنبه 13/8/92 در محل خانه سینما تشکیل گردید.
در این جلسه پس از بررسی و تصریح نکات و ضوابط لازم الرعایه و تاکید برشروع به کار مجدد هیات داوری، با اکثریت کامل آرای نمایندگان حاضر در جلسه، موافقت و مقرر شد اعضای هیات داوری پیش از تعطیلی مقطعی خانه سینما، در جایگاه پیشین خود ابقا و کار و وظیفه خود را دوباره آغاز نمایند و با همان ترکیب پیشین و تا بعد از برگزاری انتخابات پیش روی هیات مدیره خانه سینما (با قید احتیاط تا پایان سال جاری) ادامه دهند.
بر این اساس، نخستین جلسه هیات داوری در ساعت 15 روز دوشنبه 20/8/92  در محل خانه سینما با حضور اعضای اصلی مرکب از مهدی خادم، حمید دهقان پور، محمود سماک باشی، پدرام اکبری و نیز یداله صمدی (نماینده هیات مدیره خانه سینما) و ابراهیم حاج علیرضا (نماینده معاونت آثار سازمان سینمایی) کار خود را رسماً آغاز نمود.
در این جلسه، پس از تماس دبیرخانه هیات با شماری از شاکیان پرونده های معوقه، رسیدگی های اولیه به شکایت های باقی مانده و حل نشده، در دستور کار هیات قرار گرفت.
شایان یادآوری است که دبیرخانه هیات داوری خانه سینما، کما فی السابق برای دریافت و ثبت شکایات احتمالی اعضای خانواده بزرگ سینمای کشور اعلام آمادگی نموده است.
دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio