Skip Navigation Links

            اخبار

گفتگوی بازرس خانه سینما با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا): آخرین خبرها از زمان برگزاری مجمع عمومی خانه سینما



 بازرس خانه سینما گفت: به محض اینکه اساسنامه اصلاح‌ شده‌ی خانه سینما ابلاغ شود، برای درج آگهی و برگزاری مجمع عمومی خانه سینما اقدام می‌کنیم.

سیدمهدی خادم در گفت‌و‌گویی با خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت مجامع عمومی برگزار شده‌ی اصناف خانه سینما بیان کرد: پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خانه سینما در تاریخ 15 مهرماه، تا به امروز 24 صنف انتخابات خود را برگزار کرده‌اند و دو صنف دستیاران فیلم‌بردار و چهره‌پردازان باقی مانده که مجمع عمومی آن‌ها نیز در چند روز آینده برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه چند صنف هم در گذشته مجمع عمومی خود را برگزار کرده بودند، افزود: مجمع عمومی فیلمنامه‌نویسان هم روز گذشته سوم دی‌ماه برگزار شد.

خادم درباره وضعیت صنف تهیه‌کنندگان هم اظهار کرد: شورای عالی تهیه‌کنندگان در خانه سینما عضویت دارد که سه تشکل این شورا انتخابات خود را برگزار کرده‌اند و نمایندگان آن‌ها به شورای عالی تهیه‌کنندگان اعلام می‌شوند تا شورا آن‌ها را به خانه سینما معرفی کند.

وی همچنین درباره انتخابات داخلی صنوف سینمایی نیز گفت: تقریبا تمام اصناف، انتخابات داخلی خود را برگزار کرده‌اند و رؤسای هر کدام مشخص شده است.

بازرس خانه سینما در پاسخ به اینکه آیا مجمع عمومی خانه سینما در همان تاریخ 15 دی‌ماه برگزار می‌شود یا خیر؟ توضیح داد: احتمالا تاریخ برای برگزاری مجمع 15 دی‌ نخواهد بود، چرا که هنوز اساسنامه اصلاح‌شده ابلاغ نشده است. از آنجا که باید دو هفته پیش از برگزاری مجمع آگهی عمومی را منتشر کنیم، به همین دلیل فرصت لازم فراهم نیست، اما به محض ابلاغ اساسنامه برای درج آگهی اقدام می‌کنیم.

در این باره فرهادتوحیدی،‌سخنگوی خانه سینما، هم بیان کرد: مجمع عمومی خانه سینما در نیمه دوم دی ماه برگزار می‌شود و ما فعلا منتظر ابلاغ اساسنامه اصلاح شده، از سوی وزارت ارشاد هستیم.

وی گفت: کارهای اداری ابلاغ اساسنامه در حال انجام است و هر زمان ابلاغ شود برای برگزاری مجمع در تاریخ 15 روز بعد از آن آگهی منتشر می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیـــده بــان
HyperLink
HyperLink
HyperLink
HyperLink
      با وارد كردن ایمیل خود در فرم زیر اخبار جدید بطور خودكار برایتان ارسال می شود:    
       
 
 
   
     
صـفـحـه اول     دربــــــاره       تــــمــــاس       English  
 
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به خانه سینمای ایران است
All Rights Reserved, Khanehcinema.ir 2008-2010
Developed by Rayan goustar - Designed by Hamidreza Studio